[Librezale] [Fwd: Gara CDa]

^pi^ pi
Al, Urr 27, 23:42:45, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: al., 2003-10-27 21:44, egilea: rakentz
> Ni be animatzen nauk, bi aste nahiko "libre" dauzkat eta lan egiteko
> gogoz. Zerbait idazten dekenean pasa,  ideiak gehitzeko edo zure akats
> famatuak zuzentzeko :)

ala ba bidali det orain zuk zuzendu (eta mailmanekin bukatzean ere
oso-osorik pasako dizut) xD

> Ni bitartean Mozilla zer den azalpen orokor bat egingo diat edo/eta nola
> demontre txiki bat lagundu nahi duen gendeari zuzendua: bikoizketa
> arazoak, posta zerrendak, tresnak, itzulpen memoriak...Norbait gehiago
> animatzen bada banatuko diagu hobeto.

itzulpen memorietaz zer ipini behar duzu ? Ez dut uletzen :?

> Logotiporik ba al degu?
> Izena (LibreZale.org)? Franki?

Nire botoa Franki-ren alde (norbait bildurtuko al dugu?)

Ba al dugu CD-a egiteko data ? Zenbat denbora dugu dana itxita edukitzeko ?