[Librezale] [Fwd: Gara CDa]

rakentz rakentz
Al, Urr 27, 21:45:23, CET 2003

Ni be animatzen nauk, bi aste nahiko "libre" dauzkat eta lan egiteko
gogoz. Zerbait idazten dekenean pasa,  ideiak gehitzeko edo zure akats
famatuak zuzentzeko :)
Ni bitartean Mozilla zer den azalpen orokor bat egingo diat edo/eta nola
demontre txiki bat lagundu nahi duen gendeari zuzendua: bikoizketa
arazoak, posta zerrendak, tresnak, itzulpen memoriak...Norbait gehiago
animatzen bada banatuko diagu hobeto.

Logotiporik ba al degu?
Izena (LibreZale.org)? Franki? Ala norbait animatzen da zerbait egitera?
Mozillako diseinu txulo hori egin digunak animatuko al zen? Eskatzea
dohainik :)

^pi^(e)k dio: