[Librezale] HackMeeting, CDa ...

^pi^ pi
Or, Urr 24, 08:59:59, CEST 2003

rakentz-(e)k esan zuen:
> Apa gaztiak!
>
>windows eta mac-entzako ere balio dutenak .
> Adibidez nik xmms

W$-erako dago ? eta non deskarga daiteke ? Ez dut aurkitzen

> eta gimp (nere ustez photoshop baino dexente hobea)
> euskeratzera eraman zuela esan zuen Dooteok.

Hau otsaila arte ez dela egina egongo uste diat

> nola istalatu, zalantzak zein foroan azaldu ;) , software librearena
> orokorki eta gure euskeratzearen filosofia pixkat azaldu, nola lagundu
> dezaketen garbi utzi eta euskeratzeko zein tresna dituzten (kbabel,
> euskerazko esku liburu eta guzti) . Horren erdia egiten badegu euskerak
> eta guk aurrera pausu hitzela eman dezakegu nere ustetan. Bazegok
> denborarik? Gutxi. Gogoak bai ezta? Neronek bai. Gai al gara? Saiatu
> beharko. HMnera azaldu eta hitzegingo degu.

Ados, ni HM-ra ezin izango nahiz joan (lan eta lan...), baina lan ildoa atsegin diat. Presa gehiegi egoteak kezkatzen nau baina ea iruņan zerbait adosteko gai zareten eta hurrengo astean gai horretan lanean jar gaitezkeen.

> Ayo danoi!

ala...

> Ni txopi bezela 4:30tan ispiratzen naiz ;)

Hori dek bai zortea, beste batzu ordu horietan lo artzeaz baino esnatzeaz gertuago gaude :(