[Librezale] HackMeeting, CDa ...

Asier agara
Or, Urr 24, 09:05:17, CEST 2003

Aupa Rakentz,

> Asier, ez zera kasualitatez giputxia izango eta pi bezain taxista ona
> ezta?  Ala bada bidali mezu bat, bestela bihar gabean zapi gorria
> armairutik atera eta bide bazterren batean jarriko naiz.
>
> Ea ba larunbatean elkar ikusi eta zerbait egiten degun...

Ba ez, ez naiz Giputxia... Hondarribitarra naiz, kostaldeko naparra... :-D
Ez dakit Pi bezain taxista ona naizen, bainan ba dauzkat leku pare bat
kotxean. Asuntua zera da, nik gaur joateko asmoa daukat, Wireless antenen
tailerrera iristeko. Donostian bi lagunekin geratu naiz 18h30-18h45
bitartean Amarako autobus geltokian. Ordu horretan joatea interesatzen
bazaizu bidali iezadazu mezu bat lehen bait lehen, ados?
Aio!

Asier