[Librezale] Mailman Euskaraz: Sustatu afera

Osoitz osoitz
Ost, Urr 15, 08:30:23, CEST 2003

Oraindik nik ez dut jaso Luistxoren erantzunik. Pi zuk ezer jaso al duzu?

Erantzunik jasoko ez dugulakoan nago, beraz lanera:

Orain bertan egiteko:
Harreman arduraduna mobidaren laburpentxo bat egiteko prest?  "Mailman
Euskaraz ofiziala da eta Sustatuk berria estaltzen du" ildoan.

Bitartean UEU eta Goienakoekin hitzegingo dut. Beraiek asunto honetan
erru gutxi dutelakoan nago.

Etorkizunera begira:
Bidean dago Sustatu ordezkatuko duen "Marrapuntu" (Izen bat behar du!).
Hobea, sakonagoa, politagoa, estandarragoa, eta gainera... zentsura
gabekoa, Librezale foroen arau bereberekin!

Osoitz