[Librezale] X-ebian euskaraz

Erlaitz zerrendak
Ost, Abe 17, 09:02:09, CET 2003

Ni ere Rakentzek aipatzen duenarekin bat nator.
X-Evian EHn sortutako proiektua denez, ahalegin berezi bat egin beharko
genukela uste dut hau euskaratzen. Honez gain euskarazko LiveCD bat sortu
nahi badugu, X-Evianen taldearekin elkarlanean aritzen garen neurrian
esperientzia hartzen joango gara ze oraingoz badirudi berde xamar ikusten
dugula LiveCd propio bat sortzearen ideia...

Dena dela, badirudi taldetxo bat jada honen inguruan lanean hasteko prest
gaudela, hasi gaitezen ba denon bedeinkazioaren zain egon gabe, ez?