[Librezale] X-evian Euskaraz

Txopi txopi
Ost, Abe 17, 01:42:56, CET 2003

Ados nago egun X-evian proiektua eta Librezaleren Linuxaren artean
desberdintasunak daudela esaten duzuenean. Batez here helburuetan. Baina
Librezalea izateaz gain Metabolikoa ere banaizenez, badakit zeintzuk diren
bertako proiektuek maiz izaten dituzten aldaketak eta moldaketak.

Nire ustez, batek baino gehiagok esan duen bezala, X-evian bultzatzen eta
euskaratzen jarraitu beharko genuke. Proiektuan elkarlanean gaudenok
artuko ditugu erabakiak eta igandeko asanbladan ikusi zenutenez
Metabolikek oraintze bertan ez dauka argi actibistentzako, publiko
orokorrerako edo zertarako egin nahi duen LiveCDa.

Beraz, nire ustez, egin dezakegun onena ahal dugun einean X-evian
proiektuan laguntzea eta ikastea da. Gero ikusiko dugu Metabolikek zer
arraio erabakitzen duen, eta guk fork bat ateratzen dugun edo zer.
Portzierto, horretarako inolako arazorik egongo ez litzatekeela
aurreratzen dizuet.

Gure proiektutxoen artean xfce edo rox gehitu beharko orduan... puf! xDDD

Agur 1,
       Txopi.
       JID: txopi a bildua sindominio.net