[Librezale] Re: Resumen de Librezale, Vol 4, Envío 8

tximas a_gomez
As, Abe 16, 10:59:22, CET 2003

iepa!
metadistro sistema begiratzen egon naiz ta bi zatitan dago : "calzador"  ta distroa bera. nahiko era ximplean dago eginda, usuario nobelentzat (ni bezela ;-) ta ez dago alde askorik oraingotik.

pixkat buruari bultak ematen aritu naiz ta beste aukera bat bururatu zait, ez dakit posible izango den a la ez: 10000 cd berdin atera beharrean, 5000 x-evian ta beste 5000 soft. askea (hau da euskerazko soft-a + asko okupatzen duten programak), hauek instalatzeko skriptakin ta manualak edo ... baña hau beraiek ikusi beharko lukete ea bialbea den edo prest dauden.

bestalde, x-evian euskeratzearen asuntoa nola dago? "Rox"-ekin has gintezke ;-) edo xfce....
ni animatzen nauk, baña nola egiten den azaldu beharko didazue.

bueno, besterik gabe, aio!

tXimAS

pd-1.badute posta zerrendarik?
pd-2. noizko ateratzeko asmorik aipatu al zuten?

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://back.to/alan o  http://mipagina.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla, diríjase a http://www.zzn.com