[Librezale] GIMP euskaraz

Mikel Olasagasti hey_neken
As, Abe 16, 00:42:32, CET 2003

Kaixo gabon!

Ongietorria izan zaitez guztion artera ;)

GIMP eta GIMP-en hainbat pakete GNOME-ren itzulpen proiektuan daude. Egun
GNOME itzultze lanetan ari gara euskalgnu.org-en bitartez. GIMP-en hainbat
pakete UZEI.com-ekoak ari direla itzultzen ikusi dut (
http://euskalgnu.org/azpihtmleu/proiektuak/gnome/po_zerrenda.php?podir=6-extras
), baina ez dakit ezer noizko edo nola dabiltzan. Ea suerte pixkatekin
GNOME2.6-a martxoan irtetzen denerako dena euskeratua dagoen.
Gabon pasa.

MiKeL