[Librezale] Re: Resumen de Librezale, Vol 4, Envío 8

^pi^ pi
As, Abe 16, 11:16:41, CET 2003

tximas-(e)k esan zuen:
> iepa!
> metadistro sistema begiratzen egon naiz ta bi zatitan dago : "calzador"  ta distroa bera. nahiko era ximplean dago eginda, usuario nobelentzat (ni bezela ;-) ta ez dago alde askorik oraingotik.

Berdin pentsatzen diat.

> pixkat buruari bultak ematen aritu naiz ta beste aukera bat bururatu zait, ez dakit posible izango den a la ez: 10000 cd berdin atera beharrean, 5000 x-evian ta beste 5000 soft. askea (hau da euskerazko soft-a + asko okupatzen duten programak), hauek instalatzeko skriptakin ta manualak edo ... baña hau beraiek ikusi beharko lukete ea bialbea den edo prest dauden.

Hau metabolik-Arteleku akordioaren zain eon behar da.

> bestalde, x-evian euskeratzearen asuntoa nola dago? "Rox"-ekin has gintezke ;-) edo xfce....

Osoitzek esan zuen norbait ba zela nahiko interesaturik XFCE egitean, eta nik hortik izango dut, hasitako euskaraketa bat. Beraz hortik hasi gintezke.

> ni animatzen nauk, baña nola egiten den azaldu beharko didazue.

Kbabel (nik kbabel nahiago baina hori bakoitzaren erabakia da)edo gtranslator instalatu, ahalik eta Euskarazko po fitxategi gehien lortu (nik badut bilduma bat norbaiti interesa balioke), eta euskaraketa hauetaan oinarrituz lan egin. Arazo dudarik bazenu (ez teknikoak) itzulpena a bildua euskalgnu.org eposta zerrenda erabili dezakezu.

> bueno, besterik gabe, aio!

ala...
> tXimAS
>
> pd-1.badute posta zerrendarik?

Bai baina helbidea ez dut hemen, gero bidaliko
> pd-2. noizko ateratzeko asmorik aipatu al zuten?

Martxoa esan zuten ? Ez negok zihur...

Ah eta ahaztu baino lehen, XFCE egileei idatzi eta euskarazko bertsioan norbait lanean ari den galdetu beharko zen hasi baino lehen eta baita metabolik/librezale/EuskalGNU abisatu.