[Librezale] X-evian Euskaraz

^pi^ pi
Al, Abe 15, 21:00:48, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: al., 2003-12-15 12:58, egilea: Osoitz
Elkorobarrutia
> Aupa,
>
> Badirudi Fork bat sortzeko gogoa dagoela, eta pisuzko arrazoia helburuen
> ezberdintasuna litzateke.

Niri bere momentuan irteera logikoena irduitzen zait, baina momentu
horretaino lehenengo lortu behar dena euskaraz abiarazi daiteken live-cd
bat denez X-evian izan daiteke.

Oraingoz eta hau da nire pena ezin delako esan euskarazko live-cd bat
egion daitekeenik, horretarako oraindik kriston lana dago bidean, X
sisteman bai gauza dexente dautze hitzuliak (Euskarazko dokumentazio
gutxi eta nahiko eskasa) baina X-ak akabatzen dituzun momentuan baten
linux-ak ez du euskara ezagutzen :(

> Gehien gustatu zaidan planteamendua X-evian-lite eta X-evian-gross izan
> da, gutxienez proiektu biak bateratuta mantentzen dituelako.

Nire hasiera batetan okurritzen zaiten lanbidea:

-- X-evian Euskaratu: Hau da, lehengo pausua, eta hurrengo pausuetarako
abiarazle sistema euskaratzeko lana. Hemen dugun euskarazko dokumentazio
gehitu genezake eta/edo horretarako espreski sortu/euskaratu. Hemen
aukeran zuk zure sistema instalatzekoan lokalen artean euskarara egotea
lortu behar dugu <azpieztabaida>Hemen argi utzi beharko zen zein diren
euskal lokalak behintzat librezale garenentzat. eu_EU ez du existitzeko
oinarririk (eta sentitzen dut) beraz zein eu_ES zein eu_FR erabili
beharko genitugun</azpieztabaida>. Honetarako arazo handiena X-evian
berak sistemaz aldaketak lehenik gaztelaniaz egitea itxoin beharko bait
da eta X-evianek ez gure "izarrak" (osoitz, mesedez, hau horterada bat
da) erabiltzea.

> Euskara hutsezko banaketa bat ala erabat euskaraz dagoen banaketa
> eleanitz baten artean bigarrena aukeratuko nuke, nire hizkuntz
> eskubideak errespetatzen ditu eta jende gehiagorengana heldu daiteke.

Kontu ezin dira hizkuntza guztietan dokumentu/programa guztiak sartu eta
Euskal herriaz ari garenez erdara bezain laster frantsesa zegok.

> Orain X-evian-en egindako lana etorkizuean fork bat sortzeko oinarria
> izan daiteke helburuak bateraezinak direla ikusten badugu.

Honetan ados. Ea lanean hasteko modua bilatzen dugun (Osoitz ez al
zenuen esan zuri kudeaketa gustatzen zitzaizula?) eta behin haserako
lana egina dagoenean eztabaida genezake orduan nora jo.
--
^pi^ <pi a bildua beobide.net>