[Librezale] X-evian Euskaraz

kurtsik kimera
Al, Abe 15, 21:22:23, CET 2003

El Lunes, 15 de Diciembre de 2003 12:58, Osoitz Elkorobarrutia escribió:
Aupa

> Badirudi Fork bat sortzeko gogoa dagoela, eta pisuzko arrazoia helburuen
> ezberdintasuna litzateke.
> Gehien gustatu zaidan planteamendua X-evian-lite eta X-evian-gross izan
> da, gutxienez proiektu biak bateratuta mantentzen dituelako.
> Euskara hutsezko banaketa bat ala erabat euskaraz dagoen banaketa
> eleanitz baten artean bigarrena aukeratuko nuke, nire hizkuntz
> eskubideak errespetatzen ditu eta jende gehiagorengana heldu daiteke.
> Orain X-evian-en egindako lana etorkizuean fork bat sortzeko oinarria
> izan daiteke helburuak bateraezinak direla ikusten badugu.

> [...]

 Erabat ados, gainera x-evian berez arina da eta nahiz eta openoffice,
mozilla,... gehitu erlatiboki arina izaten jarraituko luke.
Gainera uste dut garratzitsua litzatekeela live izateaz gain instalagarria
ere izatea.

Kurtsik
--
   "Euskera da euskaldun egiten gaituena"

                        Linux erabiltzaile errejistratua: #231651
   GnuPG gakoa: http://pgp.escomposlinux.org/ ---> kimera