[Librezale] X-evian Euskaraz

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Al, Abe 15, 12:59:27, CET 2003

Aupa,

Badirudi Fork bat sortzeko gogoa dagoela, eta pisuzko arrazoia helburuen
ezberdintasuna litzateke.
Gehien gustatu zaidan planteamendua X-evian-lite eta X-evian-gross izan
da, gutxienez proiektu biak bateratuta mantentzen dituelako.
Euskara hutsezko banaketa bat ala erabat euskaraz dagoen banaketa
eleanitz baten artean bigarrena aukeratuko nuke, nire hizkuntz
eskubideak errespetatzen ditu eta jende gehiagorengana heldu daiteke.
Orain X-evian-en egindako lana etorkizuean fork bat sortzeko oinarria
izan daiteke helburuak bateraezinak direla ikusten badugu.

Baina nire ustez X-evian gure helburuak lortzeko ate bat ireki digu, orain.

Osoitz