[Librezale] proiektu berri bat

^pi^ pi
As, Abe 2, 12:31:20, CET 2003

tximas-(e)k esan zuen:
> kaixo.

Kaixo
> badira urte batzuk (3) gnu/linux eta soft. librearen munduan murgildu nintzenetik ta komunitateari zerbait aportatzeko intentzioz idazten dizuet.

Hori da bidea :)

> [...]
> Lastima bakarra gazteleraz dagoela da ta hauxe da, hain juxtu, aldatu nahi dudana.
>
> Helburua ikastetxeetarako linux banaketa bat egitea da, oraingoz live-cd bat. Euskaraturiko programak biltzen ari naiz, baina ez dakit nora jo edo norekin hitzegin laguntza esakatu edo informatzeko ea honelako zerbait eginik dagoen.
> Itzulketak egiteko prest nago ta agian jende gehiago lor nezake ;-)

Ba dago nahikoa jende azken garaian Euskarazko Live-cd egiteko asmoa adierazi dutenak:

-Metabolik (Leioako gaztetxea): Hauek X-evian hacktibistei zuzendutako live-cd bat dute eta berau ahalik eta gehien euskaratzeko asmoa adierazi digute.
-EHU ikasle talde bat (oraintxe ez dut izena eskura): Hauek ere Euskarazko CD bat egiteko asmoa adierazi dute.
-Librezale taldean ere agertu gara pare bat asunto honetan la egiteko asmoarekin.

> besterik gabe, interesaturik bazaudete edo nora jo dezakedan aholkatu badezakezuete erantzun.

Oso interesaturik. Oraingoz egina ez dago ezer (nik dakidanik) baina agian bada momentua honetan asteko.

Gure intentzioa lehenengo aurki genitzaken arazoak aurreikusteko, X-evian proiektuan lanean ari den jendearekin bilkura bat proposatu zen eta haiek gustora egindakoaren hitzaldi bat egin zitekela adierazi ziguren (data eta lekua adostu beharko lirateke).

> mila esker aldez aurretik.

Zuri ekeintzagatik

> pd. iraitz gesalaga naiz, zarauzkoa ta 20 urte ditut.

Ni pi nauk Donostiarra eta dexente zaharragoa :)