[Librezale] proiektu berri bat

Mikel Olasagasti hey_neken
As, Abe 2, 13:44:47, CET 2003

El mar, 02-12-2003 a las 12:39, ^pi^ escribió:

> tximas-(e)k esan zuen:
>
> Kaixo
aupa!

> Hori da bidea :)

arrazoi :)

Ea, ni oraintxe bertan tuxpaint itzultzen ari naiz, string batzuk besterik
etzaizkit falta... umeentzat margotzeko programatxo bat da :) (bai, asko
aspertzen naiz...)

> Ba dago nahikoa jende azken garaian Euskarazko Live-cd egiteko asmoa
> adierazi dutenak:
>
> -Metabolik (Leioako gaztetxea): Hauek X-evian hacktibistei zuzendutako
> live-cd bat dute eta berau ahalik eta gehien euskaratzeko asmoa
> adierazi digute. -EHU ikasle talde bat (oraintxe ez dut izena eskura):
> Hauek ere Euskarazko CD bat egiteko asmoa adierazi dute. -Librezale
> taldean ere agertu gara pare bat asunto honetan la egiteko asmoarekin.

Azken horien artean ni. Oraindik ez ditut egin frogak x-evian
modifikatzeko, beste lan txiki batzuk egiten ibili bait naiz (laister
argia ikusiko dutenak.. moahahaha).>

> Oso interesaturik. Oraingoz egina ez dago ezer (nik dakidanik) baina
> agian bada momentua honetan asteko.
>
> Gure intentzioa lehenengo aurki genitzaken arazoak aurreikusteko,
> X-evian proiektuan lanean ari den jendearekin bilkura bat proposatu zen
> eta haiek gustora egindakoaren hitzaldi bat egin zitekela adierazi
> ziguren (data eta lekua adostu beharko lirateke).

Bilera hau egin beharra dago bai. ea gabonetan edo izan daitekeen,
gehienbat euskal herritik ibiliko naizelako :)>

> Zuri ekeintzagatik

> Ni pi nauk Donostiarra eta dexente zaharragoa :)

Ni mikel, zarautztarra, irekin pote batzuk artutakua, eskola berdiñen
ikasitakua, jantoki berdiñen 'jaten' genin... ta etzakit ze geyo..
(portzierto,a puntatu alaiz zarautzwireless.net-eko lista?)

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net