[Librezale] proiektu berri bat

tximas a_gomez
As, Abe 2, 12:07:24, CET 2003

kaixo.
badira urte batzuk (3) gnu/linux eta soft. librearen munduan murgildu nintzenetik ta komunitateari zerbait aportatzeko intentzioz idazten dizuet.
Zorionez, Pequelin (www.pequelin.org) meta-banaketa (live-cd) bat da. Hau haur hezkuntza, lehen hezkuntza eta dbh 1/2 -rako dago zuzendua. Oso ongi dago: programa/joku didaktiko asko ta onak ditu ta oso xinplea da erabiltzeko.
Lastima bakarra gazteleraz dagoela da ta hauxe da, hain juxtu, aldatu nahi dudana.

Helburua ikastetxeetarako linux banaketa bat egitea da, oraingoz live-cd bat. Euskaraturiko programak biltzen ari naiz, baina ez dakit nora jo edo norekin hitzegin laguntza esakatu edo informatzeko ea honelako zerbait eginik dagoen.
Itzulketak egiteko prest nago ta agian jende gehiago lor nezake ;-)

besterik gabe, interesaturik bazaudete edo nora jo dezakedan aholkatu badezakezuete erantzun.

mila esker aldez aurretik.

pd. iraitz gesalaga naiz, zarauzkoa ta 20 urte ditut.

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://back.to/alan o  http://mipagina.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla, diríjase a http://www.zzn.com