[Librezale] Re: XFCE

^pi^ pi
Ost, Abe 17, 11:39:50, CET 2003

Zerrendara ere idazten dut interesgarri izan daitekelakoan.
tximas-(e)k esan zuen:
> eipa!
> lehenik eskerrik asko, jarri nauk ahal diatena itzultzen, baņa agian zehaztu beharko dugu bakoitzak zer egin, ez egoteko gauza bera bi aldiz egiten. Nik etzekat english-eko maila oso ona egia esan, ta sarrera motxenak itzultzen hasi nauk (asko egin dituk! ;-). agian soluzio bat X lerrotik Y ra banatzen jutea dek.

Niri ederto iruditzen zait. Esan noraino egingo duzun zuk, gero nik bukatuko eta gero norbaiti pasa errepaso bat emateko.

Ados ?

> bueno, bestalde, nola ziek gettext hau? zer egin behar diat "instalaturik" geratzko? set LANG=eu_ES egiten diat, /usr/sahre/locale/eu_ES existitzen dek, baņa erdera/inglesa dek oraindik. zer dek i18n? zerikusirik eduki dezake?

gettext po fitxategiak eraldatzeko balio duen aplikazio bat da. Sistema euskaraz egoteko hitz klabea "locale" (man locale) da.

Gauza bat dek konsolan eta beste bat X-sisteman.

-konsolan ipini

export LAN=eu_ES LC_ALL=eu_ES

orain locale komandoaren erantzuna :

pi a bildua pi:~$ locale
LANG=eu_ES a bildua euro
LC_CTYPE="eu_ES"
LC_NUMERIC="eu_ES"
LC_TIME="eu_ES"
LC_COLLATE="eu_ES"
LC_MONETARY="eu_ES"
LC_MESSAGES="eu_ES"
LC_PAPER="eu_ES"
LC_NAME="eu_ES"
LC_ADDRESS="eu_ES"
LC_TELEPHONE="eu_ES"
LC_MEASUREMENT="eu_ES"
LC_IDENTIFICATION="eu_ES"
LC_ALL=eu_ES

X sistematan gdm edo kdm erabiltzen baduzu hauetan konfiguratu behar da (gdm beran uste dut eta kde-n zentru kontrolan). KDE-rako bazegok euskarazko fitxategiekin pakete bat (debianen behintzat). Ez baduzu lortzen egin dezakezuna (txapuzero baina badabil) X sistema barnean konsola bat ireki eta hor egin export LAN=eu_ES LC_ALL=eu_ES, eta orduan aplikazioa abiarazi (funtzionatzen zuelakoan negok)

beste gauzatxo bat euskarazko pakete gehienak /usr/share/locale/eu barnean agertzen dira bai eu_ES eta bai eu_FR lokalak ezarritak badituzu funtzionatu ahal izateko.

> oraingoz galdera asko zezkat, haber baņa  martxa hartzen diadan ;-)

Galdetu lasai.

--
^pi^