[Librezale] Nextcloud itzulpenaz

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Lar, Mar 16, 08:29:34, CET 2024

Egun on, Mikel:

1. Lastima! Baina hori da, esango diguzu berririk baldin badago

2. Ulertzen dut zure egoera, ohikoa da. Ez gara bakarrik aritzeko eginak, hobeto egiten dugu lan (ia) beti elkarrekin edo behintzat gertu egonda. Ni ordea ez naiz konprometituko.

3. Egin hori bai, markatu pakete osoak zuzenean errebisatutzat eta zuzenduko ditugu behar bada. Ez zait iruditzen errebisatzen horrenbeste denbora xahutzea merezi duenik, hobeto da itzultzeko erabiltzea denbora.

Mila esker eta ondo segi
Porru

2024(e)ko martxoaren 16(a) 08:20:26 (CET)-(e)an, "Mikel , Librezale-en bidez" <librezale a bildua librezale.eus>-(e)k hau idatzi zuen: