[Librezale] Gaitu proiektua - HIRUKA

Ander Zarraga kazeta3 a bildua hiruka.eus
Ast, Aza 16, 09:02:49, CET 2023

Egun on:

Galdetu nahi nizuen ea noiz ikusten duzuen posible erantzunak bidaltzea,
aste honetan osatu behar dut artikulua aldizkarian sartu ahal izateko.

Mila esker!

*Ander Zarraga | Kazetariakazeta3 a bildua hiruka.eus944 911 337  |  645 725
928Martikoena, 16
<https://maps.google.com/?q=Martikoena,+16&entry=gmail&source=g>, 2.
solairua · 48992 Algorta (Getxo)Digitala <https://hiruka.eus/>    Twitter
<https://twitter.com/HirukaEus>   Facebook
<https://www.facebook.com/HirukaEus>   Youtube
<https://www.youtube.com/channel/UC8lh2Lo-_F0rbWvdzwZ0NbQ>   Flickr
<https://www.flickr.com/photos/hirukaeus/>   Instagram
<https://www.instagram.com/hirukaeus/>*

Hau idatzi du Ander Zarraga (kazeta3 a bildua hiruka.eus) erabiltzaileak (2023 aza.
9(a), og. (14:09)):