[Librezale] Gaitu proiektua - HIRUKA

gorkaazkarate a bildua ni.eus gorkaazkarate a bildua ni.eus
Ast, Aza 16, 15:51:16, CET 2023

Kaixo Librezale,

Deitu diot Ander Zarraga kazetariari eta esan diot zirriborro bat
behintzat badaukagula. Galdetu diot ea noizko behar duen 5 galdera
horien erantzuna eta erantzun dit, mesedez, BIHARKO.

Galdetu diot ea ze neurriko testua behar duten eta, galdera bakoitzeko,
paragrafo bat edo bi ondo egon daitekeela erantzun dit.

Esan diot hona idatziko nuela, oraingoz daukagun zirriborroan ekarpen
gehiago eskatzeko, eta biharko bidaliko dizkiogula 5 galderen
erantzunak.

(Barkatu ausarkeria ;-)

__
Gorka Azk.