[Librezale] Gaitu proiektua - HIRUKA

gorkaazkarate a bildua ni.eus gorkaazkarate a bildua ni.eus
Ast, Aza 16, 00:27:49, CET 2023

Beranduegi ibiliko nintzen beldurrez, oraintxe sartu naiz pad horretan
eta badaezpada, nola edo hala, erantzun diet falta ziren azken galderei.
(Baina agian daborduko telefonoz erantzun zaio Ander Zarragari eta
alferrik idatzi dut).

Nire testua erraz hobetuko duzuelakoan, horra nire lau xentimoak ;-)

__
Gorka Azk.