[Librezale] [Common Voice] Librezale

Garbiñe Garagarza ggaragarza a bildua topagunea.eus
Lar, Eka 10, 13:45:08, CEST 2023

Primeran!
Eskerrik asko bioi! Eta eskerrik asko infoagatik ere.

Zoom bidez ondo? Edo nahiago duzue jitsi edo erabili?!

Badaezpada ere, zoom lotura bat sortu dut. Hona:
https://us06web.zoom.us/j/86388210641

Baina nahi duzuen bezala.
Ostegunera arte!
Asteburu on!

Txopi <txopi a bildua ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2023 eka. 9, or.
16:41):