[Librezale] [Common Voice] Librezale

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
As, Eka 13, 20:26:08, CEST 2023

Kaixo, Garbiñe:

Librezaleko kideok software librea erabiltzen dugu. Beraz, nahiago dugu
Jitsi erabiltzea. Gela honetan elkar ikustea proposatzen dizut:
https://meet.sindominio.net/LibrezaleTopaguneaCV

Librezaleko beste inor animatzen bada azken unean, entzule bezala bada
ere, ongi etorria izango da!

Ondo izan,
Txopi.

23/6/10 13:45(e)an, Garbiñe Garagarza igorleak idatzi zuen: