[Librezale] [Common Voice] Librezale

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Eka 9, 16:41:13, CEST 2023

Kaixo, Garbiñe:

Mikel Iturralde eta biok [1] animatzen gara bideo-dei horretara. Zer moduz datorren ostegun arratsaldean? 18:00etan?

[1] Hitzaldi hau eman genuen iaz Common Voice proiektuari buruz:
https://ikusimakusi.eus/2022/common-voice-donostian/

Ondo izan,
Txopi.

2023(e)ko ekainaren 8(a) 19:46:21 (CEST)-(e)an, "Garbiñe Garagarza" <ggaragarza a bildua topagunea.eus>-(e)k hau idatzi zuen: