[Librezale] [Common Voice] Librezale

Garbiñe Garagarza ggaragarza a bildua topagunea.eus
Ast, Eka 8, 19:46:21, CEST 2023

Kaixo Txopi!

Ikusita beste kiderik animatu ez dela, saiatuko gara biok biltzeko hitzordu
bat jartzen?

Datorren astea nola daukazu?!

Zure erantzunaren zain geratzen naiz.
Eskerrik asko!

Garbiñe Garagarza <ggaragarza a bildua topagunea.eus> igorleak hau idatzi zuen (2023
mai. 27, lr. 21:31):