[Librezale] CodeSyntaxetik 20. urteurrena ospatzeko gonbita

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Al, Urr 25, 21:00:32, CEST 2021

Aupa Ander,

Eskerrik asko mezuagatik.

Hau idatzi du Ander Elortondo , Librezale-en bidez
(librezale a bildua librezale.eus) erabiltzaileak (2021 urr. 24, ig. (17:32)):

> Kaixo librezaleok:
>
> Gehienok begi onez ikusi dugu gonbita baina Mahai-inguruko librezalea behar dugu. Osoitz eta Ibonek ezetz esan eta gero Pi eta heyneken ixilik ditugu. Julen zu zeu?

Idatzita utzi nuen gutako nahikoa jende azalduz gero ni ere saiatuko
nintzela inguratzen baina izarrak ez dira nire alde lerrokatu eta bere
horretan geratuko da ni bertaratzeko aukera.