[Librezale] Zerrenda beltz batean agertu gara

Aitzol Berasategi aitzol a bildua disroot.org
Iga, Maiatza 9, 12:00:50, CEST 2021

On Sun, 9 May 2021 11:00:05 +0200, Txopi , Librezale-en bidez wrote:
> Kaixo:
>
> UCEPROTECTL3 delakoan zerrendatuta agertu gara:
> https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=blacklist%3alibrezale.eus&run=toolpage
>
> Mikel, begirada bat bota dezakezu mesedez?
>
> Eskerrik asko,
> Txopi.

Agian gaiz kanpo ibiliko naiz, baina, zerrenda beltzen kontu honek gauza bat gogoraerazi dit. Nire lantokiko proxyak Librezale.eus-erako sarbidea debekatzen du, 'Music' moduan katalogatua* agertzen da webgunea. Jakinarazteagatik besterik ez, mila esker.

*e-commerce, gamming, news...

--
Sent using Dekko from my Ubuntu device