[Librezale] Common Voice EAB eta Kultura Saila

Joxan Garaialde joxan a bildua garaialde.org
Al, Maiatza 3, 11:58:15, CEST 2021

Gaia dela eta, ni ere prest nengoke Gorkak e-posta honetako azken
paragrafoan dioenaren bidetik laguntzeko: "Nik, hirugarren errenkadatik,
zerbait egiterik badut, laguntzen saiatuko naiz. Esaldi bakar batzuk
grabatzen edo balioesten besterik ez bada ere".

Ongi izan.

Joxan Garaialde

2021/5/3 11:02(e)an, Gorka Azkarate Zubiaur , Librezale-en bidez
igorleak idatzi zuen: