[Librezale] Software Libre Zalantzak: Telegram-Matrix zubia eta Komunikazio lantaldeari eskaera

Julen Landa Alustiza julen a bildua landa.eus
As, Ira 1, 08:12:23, CEST 2020

Egunon,

Barkatu atzerapenak, atzo iritsi nitzan bueltan etxea eta orain ikusi
det hau. Bi aldetako kanaletan sartu naiz, matrix aldean bota
gonbidatuko duen baten batekin aurkitzen naizenean ezarriko det zubia

20/8/23 12:39(e)an, Porrumentzio igorleak idatzi zuen: