[Librezale] Librezaleren asanblada berria

Asier Iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Eka 29, 20:01:51, CEST 2020

Hau idatzi du Txopi (txopi a bildua ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2020 eka. 29,
al. (18:12)):

> Wikian 7 pertsonak eman dute izena eta denok ahal dugu 11n, beraz,
> 11rako erreserbatu dut orain Euskararen Etxean 11:00-14:00 bitartean.
>
> Norbaitek datozen egunetan izena eman nahi izanez gero, aurrera. 22
> pertsona sartzen dira areto horretan, beraz, denontzako lekua ziurtatuta
> dagoela uste dut.

Ni ere joango naiz uztailaren 11ko asanbladara. Wikian izena eman dut,
dagoeneko 8 gaude zerrendan!

Asier