[Librezale] Librezaleren asanblada berria

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Eka 26, 18:47:23, CEST 2020

20/6/26 08:47(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi zuen:
> Hau idatzi du Txopi (txopi at ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2020 eka.
> 26, or. (08:23)):

> Sentitzen dut baina ez, hasieratik errepikatu dut hainbat aldiz ezin
> dudala eta ezingo dudala — kanpoan eta offline egongo naiz hilabete
> batzutarako.

Barkatu Julen. Gogoan nuen zuk hori esan izana baina gaur goizean wikia
eguneratu dudala esatean ez dakit zergatik zalantza sortu zait ea inork
Internet bitartez konektatuko zen eta kableak gurutzatu zaizkit,
sentitzen dut.

Lau pertsona bilduko gara 4an edo 11n, baliteke jende gehiago animatzea.
Ea Osoitz animatzen den.

Ondo izan,

https://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2020/txopi.asc
Fingerprint: 10E6 ED43 704B 2110 7B6E E5AB 6B56 524A 6B14 ACA4