[Librezale] Common Voicen esparru zehatzerako lehen atala

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ost, Eka 24, 17:41:15, CEST 2020

20/6/21 11:39(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> Common Voice proiektua aurrera doa eta orain zenbakiak eta erantzun
> sinpleak ulertzea lortzeko atal bat jarri da martxan:
> https://discourse.mozilla.org/t/help-create-common-voices-first-target-segment/59587
>
> Kostata baina azkenean lortu dut euskara ondo aktibatzea hasierako beste
> 13 hizkuntza handien mailan. Helbide hau irekiz gero mezu bat agertzen
> da euskaraz eta grabaketaren bat eginez gero, lehen 10 grabaketak atal
> horri buruzkoak dira: bat, bi, hiru, lau, bost, sei, zazpi, zortzi,
> bederatzi, zero, bai, ez.

> [...]

Kaixo:

Albistea gure blogean dago:
https://librezale.eus/2020/06/23/euskarazko-erantzun-sinpleak-ulertzea/

Sare sozialetan zabaltzen laguntzeko:
https://mastodon.eus/@librezale/104399680646286268
https://twitter.com/Librezale/status/1275815068324769798

Ondo izan,

https://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2020/txopi.asc
Fingerprint: 10E6 ED43 704B 2110 7B6E E5AB 6B56 524A 6B14 ACA4