[Librezale] Burujabetza teknologikorako hezkuntza irudikatzen

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ost, Eka 17, 20:05:18, CEST 2020

Kaixo:

Zeharka dagoeneko aipatu bada ere, burujabetza teknologikoa
Librezalerekin edo Librezaleko kide batzuekin behintzat duen
sintoniagatik formalki iragartzea merezi duela uste dut. Hau da
Hezkuntzan Librezale taldeak bihar egingo duen streaming-a:

===

Zer da burujabetza teknologikoa? Zertan eta nola lagun dezake software
librea​k burujabetza horretan? Zein izan daiteke burujabetza
teknologikoaren papera hezkuntza arloan?

Galdera horiek eta beste asko erantzuten saiatuko dira ostegunean
18:00etan Hezkuntzan Librezale​ren gonbidatuek. Informazio gehiago:
https://hezkuntza.librezale.eus/2020/06/01/hezkuntzan-librezale-topaketak/

1. OHARRA: bigarren topaketa ikus dezakezu lehenengoa ikusi barik!
2. OHARRA: lehen topaketa bezala, bigarrenaren grabaketa ere peertuben
argitaratuko dugu:
https://peertube.social/video-channels/hel_kanala/videos

===

Kontu hau itxi arte ez dut asanbladaren harian parte hartzeko indarrik.

Ondo izan,

https://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2020/txopi.asc
Fingerprint: 10E6 ED43 704B 2110 7B6E E5AB 6B56 524A 6B14 ACA4