[Librezale] writer and hiperestekak

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Iga, Eka 7, 20:59:20, CEST 2020

20/6/7 20:33(e)an, Gorka Azkarate Zubiaur igorleak idatzi zuen:

> Kaixo Joxan Garaialde,
>
> mila esker kalkulu-orri hori, aurkibide hori, eskuzabal partekatzeagatik.
>
> Edozein itzultzaile, euskara irakasle edota euskara ikasle
> aurreratuentzat interesgarri.
>
> Barkatu atrebentzia baina zure lana begiratzen ibili naiz eta iradokizun
> batzuk egitea bururatu zait:
>
> 1. Animatu egindako lan horri CC lizentzia libre
> <https://eu.wikipedia.org/wiki/Creative_Commons#Lizentziak> bat
> jartzera. Arauak Euskaltzaindiak argitaratu ditu, baina esteka horiek
> guztiak horren txukun jartzeko lana, zeuk hartu duzu. Zuri dagokizu
> [...]

Kaixo:

Taula hori Librezaleko wikian ere jar liteke, adibidez Estilo-liburuan.
Horrela, talde honetako kideei dagoenez behintzat, euskarazko testuak
idazten ari garenean, taula hori beste gomendioekin batera eskura izango
genuke.

Ondo iruditzen zaizu Joxan?

Ondo izan,