[Librezale] Informatikari Euskaldunen Bilkura 2020 (IEB2020) maiatzean

Asier Iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Or, Ots 21, 10:43:03, CET 2020

Hau idatzi du Txopi (txopi a bildua ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2020 ots. 19,
az. (17:45)):

> 20/2/12 08:58(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> Lan arrazoiengatik baliteke bilkurara joatea. Baldin banoa, eta nire
> hitzaldia ordu berean ez bada, han izango naiz zuk esaten didazun
> guztian laguntzeko!

Ederki! Hitz egingo dugu nola antolatu.

> Oker ez banago, ostiral honetan da azken eguna IEB2020an parte hartzeko
> proposamenak bidaltzeko (orrialde bateko PDFa). Bidali zenuen? Idazten
> laguntzerik nahi? Hala bada, kontaktatu nazazu zuzenean mesedez.
> Eskerrik asko.
>
> Ondo izan,
> Txopi.

Oraintxe bidali dut eskaera. Erantzuten didatenean jakinaraziko dizuet.

Izan libre izan euskaldun
Asier