[Librezale] Firefox-eu apiriletik aurrera

Iga, Ots 2, 17:04:31, CET 2020

Arratsalde on,

Hau idatzi du Osoitz E (oelkoro at gmail.com) erabiltzaileak (2020 ots.
1, lr. (11:23)):

> Aupa Julen,
>
> Aspaldiko eta eskerrik asko abisuagatik.
>
> Nire partetik eta kanpoan zauden bitartean saiatuko naiz arduradun ez naizen beste proiektu batzuekin egiten dudan bezala Firefox %100ean laguntzen mantentzen.
>
> Dagoeneko apur bat gainezka nabilenez horrek esan nahiko du denbora horretan beste proiektu batzuei arreta kendu beharko diodala, baina Firefox lehentasun handikoa iruditzen zait.
>
> Besarkada bat,

Eskerrik asko Osoitz eta Ander zuen prestutasunagatik!

Osoitz, itzultzaile rola eman dizut Pontoon-eko proiektuan eta
zuzenean itzulpenak gehi ditzakezu hemendik aurrera, bai eta besteen
gomendioak berrikusi ere.

Inongo zalantzarik izanez gero, datozen bi hilabeteetan oraindik
hemendik ibiliko naiz beraz bota galderak lasai.