[Librezale] Firefox-eu apiriletik aurrera

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Lar, Ots 1, 20:54:17, CET 2020

Aupa!
Nik ere lagunduko dut, jarri Osoitz arduraduna Pontoonen eta nik
thunderbird eguneratzera sartzean lagunduko dut.

Izan libre izan euskaldun!

Osoitz E <oelkoro at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2020 ots. 1, lr.
11:23):