[Librezale] Firefox-eu apiriletik aurrera

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Lar, Ots 1, 11:22:48, CET 2020

Aupa Julen,

Aspaldiko eta eskerrik asko abisuagatik.

Nire partetik eta kanpoan zauden bitartean saiatuko naiz arduradun ez
naizen beste proiektu batzuekin egiten dudan bezala Firefox %100ean
laguntzen mantentzen.

Dagoeneko apur bat gainezka nabilenez horrek esan nahiko du denbora
horretan beste proiektu batzuei arreta kendu beharko diodala, baina Firefox
lehentasun handikoa iruditzen zait.

Besarkada bat,

Osoitz