[Librezale] Fruit Radar aplikazioaren egoera

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Iga, Abu 30, 15:58:43, CEST 2020

Zerbitzaritarako igoeretaz, oaintxe erantzun du garatzaileak arazoai berri ematea eskertuz: https://github.com/niccokunzmann/mundraub-android/issues/318#issuecomment-683423679

2020(e)ko abuztuak 28 19:59:30 (CEST)-(e)an, Porrumentzio <porrumentzio a bildua riseup.net>-(e)k hau idatzi zuen: