[Librezale] Software Libre Zalantzak: Telegram-Matrix zubia eta Komunikazio lantaldeari eskaera

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Al, Abu 24, 19:28:17, CEST 2020

20/8/24 11:28(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:
> Hau idatzi du Porrumentzio (porrumentzio at riseup.net
> <mailto:porrumentzio at riseup.net>) erabiltzaileak (2020 abu. 23, ig.
> (12:40)):
>
>     Egunon!
>
>     Duela egun batzuk esan bezela, jada sortu degu Telegrameko
>     txat-gela, https://t.me/SoftwareLibreZalantzak, eta baita Matrixekoa
>     ere, #SoftwareLibreZalantzak:matrix.org
>     <https://matrix.to/#/!AjMYHDlyYwDULZeuzz:matrix.org>. Orain bi hoien
>     arteko zubia Librezaleko zerbitzarian jartzearen zain gaude.
>     Norbaitek in dezake? Julen?

Baliteke Julen lineaz kanpo ibiltzea data hauetan.

>     Bestalde, Komunikazio lantaldeak sare sozialetan gelaren berri eman
>     lezake? Neri berdin zait zubia in baƱo lehen edo ondoren, zuek erabaki.
>
> Aupa!
>
> gero arratsaldean txiokatuko dut Librezale kontutik...

Zergatik ez dugu azpiegitura prest egon arte itxaroten? Matrix-Telegram
zubia prest izan arte txata ez da guztiz eratuta egongo eta ez daukagu
premiarik.

Ondo izan,