[Librezale] Software Libre Zalantzak: Telegram-Matrix zubia eta Komunikazio lantaldeari eskaera

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Abu 24, 11:28:35, CEST 2020

Aupa!

gero arratsaldean txiokatuko dut Librezale kontutik...

Ander.

Hau idatzi du Porrumentzio (porrumentzio at riseup.net) erabiltzaileak (2020
abu. 23, ig. (12:40)):