[Librezale] Software librearen inguruko gelaren izena, bigarren eztabaida

ixalba ixalba a bildua gmail.com
As, Abu 11, 12:06:52, CEST 2020

Porrumentzio <porrumentzio a bildua riseup.net> igorleak hau idatzi zuen (Asr, abu
11, 2020 11:47):

> Egunon!
>
> Haria galdu dutenentzat, azken asanbladan [1] erabaki genun software
> librearen inguruko txat gela bat sortzea, hainbat arrazoi zirela medio.
> Horretarako izen bat adostu nahi genun ta galdetegi bat osatu genun [2].
> E-posta zerrendatik ta Matrix-Telegram txat gelara bidali nun galdetegia ta
> partaide guztitatik, 200 bat behintzat, 8k bakarrik hartu genun parte.
>
> Emaitzak hurrengo hauek izan zian:
>
> *LibreZalantzak*: 6 erabat alde, adostasun 1
>
> *Software askea euskaraz*: 4 erabat alde, 3 adostasun

> [...]
Helburua bilaketa erraztea bada, agian zuzenagoa litzateke bien arteko
erdibideko bat ipintzea.

+ SoftwareLibre(Aske)Zalantzak

(Libre edo Aske bietako bat bakarrik)

Izenak berak erakusten du Euskaraz gidatzen dela.

"Software askea euskaraz" izena oso generikoa da eta Librezale talde/gela
hau ere horretan sartzen da.

Gela/talde berria sortzearen helburua da erabileraren inguruko zalantzak
azaldu/argitzea.

💭 Nere 5 xentimokoa

xalba