[Librezale] Hezkuntzan ere Librezalek bloga behar du

aitzol a bildua disroot.org aitzol a bildua disroot.org
Ast, Urr 31, 08:17:43, CET 2019

Ez dut Librezale-ren egitura zehatz-mehatz ezagutzen, baina diozuenaren arabera, zentzuzkoa dirudi bere azpiegituretan oinarritzea.
Bestalde, laguntza emate aldera, ez dakit zerbaitetan esku bat botatzeko gai izango nintzateken, Wordpress-ekin ez bait dut lanik inoiz egin. Linux sistemen mantentze lanetan eta kudeaketan experientzia gehiago dut(autodidakta moduan bada ere :P).

Ondo izan.