[Librezale] Arazoak Libre Officekin

Joxan Garaialde joxan a bildua garaialde.org
Or, Aza 29, 10:22:28, CET 2019

Egun on deneri. Lehenengo eta behin, mila esker deneri nire arazoa
konpontzeko jarri duzuen interesarengatik. Ikusten dut Asierrek, semeak,
erantzun duela zer egin duen hura konpontzeko, mila esker berari ere,
noski. Esan, orain ondo dabilela. Ikusiko dugu noiz arte, nahiko zabarra
bainaiz traste hauekin.

Joxan