[Librezale] Arazoak Libre Officekin

Asier Garaialde agara a bildua kantauri.com
Ast, Aza 28, 20:11:34, CET 2019

Aupa!

Joxanek (aitak) azaldu zuen arazoarekin, gaur goizean desinstalazio
garbi bat nola egin azaldu diot, erabiltzailearen direktorioan
LibreOffice direktorioa eta Windowsaren errejistroko LibreOffice-ren
arrastoak ezabatuz. Ondoren, berriz LibreOffice instalatu du eta orain
ongi dabil.

Izan untsa!