[Librezale] Arazoak Libre Officekin

Asier Sarasua asier.sarasua a bildua gmail.com
Ast, Aza 28, 09:54:01, CET 2019

Aurreko mezuan "nire erabiltzaile-profila" esan dudan tokian, kontuan izan
"nire erabiltzaile-profilean dagoen Libreoffice direktorioa" esan nahi
duela, ez erabiltzaile-profilaren direktorio osoa!!

Asier Sarasua <asier.sarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2019 aza.
28, og. 09:51):