[Librezale] Arazoak Libre Officekin

Asier Sarasua asier.sarasua a bildua gmail.com
Ast, Aza 28, 09:51:09, CET 2019

Aupa,

Gogoan dut niri inoiz gertatu zaidala.

Uste dut (ez dut ondo gogoratzen) arazoa konpontzeko nire
erabiltzaile-profila ezabatu nuela. Nik Linuxen egin nuen, beraz profila
Windowsen ez beste direktorio batean zegoen.

Suposatzen dut Windowsen kasuan  "Program files" karpetan edo horren
antzeko batean egongo dela. Agian ezkutuan egongo da; horrela bada, bistan
jarri beharko dituzu karpeta ezkutuak.

Asier.

Joxan Garaialde <joxan a bildua garaialde.org> igorleak hau idatzi zuen (2019 aza.
27, az. 12:44):