[Librezale] Euskarazko Common Voicek askoz grabaketa gehiago behar ditu

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Al, Maiatza 27, 09:20:54, CEST 2019

19/5/25 11:06(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi zuen:
> Egun on,
>
> Hau idatzi du Osoitz E (oelkoro at gmail.com) erabiltzaileak (2019 mai.
> 24, or. (19:52)):

> Ni ere deskonektatuta nabil baina eskakizunen alorrean Osoitzek
> esandakoa nire egiten dut.
>
> Bide batez, txapela kentzen dut proiektu honetan egin duzuen lan
> eskergaren aurrean eta helburuak oso potoloak izanda ere, zorionik
> beroenak lortutakoagatik.
>

> Julen.
> ______

Bat nator Osoitzek adierazitakoaz. Ni Mozilla eta KDEn egindakoak
mantentzeko ezinean nabil eta ez daukat betarik proiektu interesgarri
eta estrategiko honi erantzuteko. Eta nola ez, nire esker ona eta
txaloak Txopi eta proiektu honetan lanean zabiltzaten guztiori.

izan libre izan euskaldun!

Ander.