[Librezale] Common Voice astelehenean publikoki iragarriko dugu

Asier Iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Or, Mar 22, 16:19:12, CET 2019

Hau idatzi du Txopi (txopi a bildua ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2019 mar. 21,
og. (21:35)):

> 19/3/21 09:21(e)an, Eli Pombo igorleak idatzi zuen:
> da.

> Arrazoi duzu. Zuzenduta!
>
> Eskerrik asko,
> Txopi.

Kaixo guztioi,

Tabakaleratik azken orduan abisatu digute prentsaurrekoa ezingo dugula
datorren astelehenean egin. Astebete beranduago izango da, apirilaren 1ean,
astelehena, goizeko 11:00etan. Ondorioz, maratoiaren data ere aldatu da,
apirilaren 9an, asteartea, egingo dugu 18:00etatik 20:00etara.

Inork kontrakorik ez badio halaxe egingo dugu. Barkatu eragozpenak.

Asier Iturralde Sarasola