[Librezale] Common Voice astelehenean publikoki iragarriko dugu

Eli Pombo epombo a bildua iametza.eus
Ast, Mar 21, 09:21:27, CET 2019

Kaixo Txopi. Orain konturatu naiz. Artikuluan jartzen du lehen maratoia
apirilaren 2an 11:30etan Tabakaleran izango dela. Ez da horrela,
apirilaren 2an 18:00etatik 20:00etara Hirikilabs-en, Tabakaleran izango da.

Hori zuzentzerik bai?

Milesker,

Eli

--

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du.Hori
dela eta, nire helbide berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen

<https://www.iametza.eus>

  * *Eli Pombo*
  * Kudeatzailea

  * Mugikorra: 618 84 73 44
  * epombo a bildua iametza.eus <mailto:epombo a bildua iametza.eus>
  * https://www.iametza.eus

  * Zirkuitu ibilbidea 2, 1 pabilioia
  * Lasarte - Oria 20160
  * T.: 943 37 67 16

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komunikazio honen edukia eta dokumentazio erantsia konfidentziala da eta
hartzaileak bakarrik jaso beharko luke. Indarrean dagoen legeriak
debekatu egiten du bertan eskainitako informazioa baimenik gabe
erabiltzea. Komunikazioa zuri iritsi bazaizu, baina zu ez bazara
hartzailea, mesedez, guri jakinarazi, eta jasotako informazioa ez inori
jakinarazi eta suntsitu. Barkatu posta elektroniko oker hau jasotzeak
eragindako eragozpenak.

Emandako datuak atzitzea eska dezakezu, bai eta, datuak zuzentzea,
ezereztea eta aurka egitea ere. Horretarako, eskaera bat bidali behar
zaio, idatziz, Fitxategiaren Erantzuleari (iametza interaktiboa, S.L.)
helbidera honetara: Zirkuitu Ibilbidea, 2, 1. Pabiloia, 20160
Lasarte-Oria (Gipuzkoa) edo posta elektroniko honetara: info a bildua iametza.eus
<mailto:info a bildua iametza.eus>

El contenido de esta comunicación y de toda su documentación anexa es
confidencial y se dirige exclusivamente a su destinatario. El uso no
autorizado de esta información está prohibido por la legislación
vigente. Si usted no es el destinatario le rogamos nos lo indique, no
comunique su contenido a terceros y proceda a su destrucción. Disculpe
las molestias que le haya ocasionado la recepción indebida de este e-mail.

Sus datos figuran en un fichero cuyo titular es iametza interaktiboa,
S.L., a quien usted puede dirigirse para ejercer sus derechos de acceso,
rectificación, cancelación y oposición en Zirkuitu Ibilbidea, 2,
Pabellón 1, 20160 Lasarte-Oria (Gipuzkoa), correo electrónico:
info a bildua iametza.eus <mailto:info a bildua iametza.eus>